lutego 09, 2019

uwierz w siebie

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak olbrzymią rolę w twoim życiu odgrywa nastawienie i sposób, w jaki kreujesz swoją rzeczywistość? Jak wielki wpływ na to jak wygląda twoje życie, mają twoje myśli?

Człowiek jest istotą niezmiennie ciekawą, a jednocześnie strasznie trudną w rozszyfrowaniu. W naszych głowach dziennie kotłują się miliony myśli, zagadek, problemów. Jedne proste, przyziemne, codzienne, inne zaś bardziej skomplikowane i zawiłe. Mimo wszystko, każda jedna wpływa na nas i na to, jakimi ludźmi jesteśmy. Każda podjęta decyzja kreuje naszą osobowość i natyka nas na kolejne przeszkody w życiu, z którymi musimy sobie poradzić. Jak to zrobimy, zależy tylko i wyłącznie od tego co siedzi w naszej głowie.

Myślę, wiec jestem. Powiedział kiedyś bardzo mądry pan z wąsem. I miał całkowitą rację.

Twoje myśli kreują twoją rzeczywistość, a bariery i ograniczenia, które tworzysz w głowie, bezpośrednio przekładają się na twoje życie. Najgorszym, co możesz sobie wmówić, to że nie dasz rady, że się nie uda i że generalnie wszystko jest do bani. Bo nie jest. Postawą sukcesu jest dobry fundament. A aby mieć dobre fundamenty trzeba wiedzieć czemu służą. Trzeba mieć więc plan i wiedzieć, do czego się dąży. Tylko w ten sposób twój mózg może pojąć, o co ci chodzi i jakie jest jego zadanie. Jak może ci pomóc. A uwierz, że bardzo tego pragnie.

To wszystko zaczyna się właśnie w głowie. Od pomysłu, w który wierzy się z całych sił. Google, Apple, Facebook- to wszystkie stworzyli ludzie. Jak myślisz? Czy bez wiary w siebie byliby w stanie tego dokonać? A jednak się udało. Bo uwierzyli, że potrafią. A więc potrafili.

Bądź optymistą. Oczywiście nie przesadnym, każdy ma prawo do gorszego dnia, złości czy smutku. Mimo wszystko kieruj się z życiu pozytywami, szukaj szczęścia, a także sam je rozdawaj.

To co dajemy światu, wraca do nas ze zdwojoną siłą. Dlatego próbuj aż do skutku, walcz ile sił w nogach. Przyj do przodu, tak abyś kiedyś nie żałował, że tego nie zrobiłeś.

Udanego dnia!
~Szyszka

8 komentarzy:

  1. Już jakis czas temu zauważyłam, że dobre mysli przyciągają dobre rzeczy. W momencie gdy zaczęłam mysleć pozytywnie, uwierzyłam w siebie, w swoją siłę woli, dużo zmieniło się w moim życiu, a przede wszystkim postrzeganiu swiata :) Zmieniłam też swoje myslenie i wyrzuciłam wszystkie "nie da się", "niemożliwe" itd. A te napisy na zdjęciu wydają się takie oczywiste, ale jednak są ogromnie potrzebne i ważne, by co niektórym poprzypominać podstawowe wartosci! ;) Pozdrawiam ciepło!
    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nieraz trudno uwierzyć jak olbrzymi wpływ mają na nasze życie ma to, co siedzi w naszej głowie! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Prawda, prawda, prawda. W życiu przechodziłam przez wszystkie skrajne etapy jakie były możliwe. Od przesadnego zapału, do maksymalnego braku wiary w siebie. Zaczynałam, ale nie kończyłam... zaczynałam, ale się poddwałam zakładając przed czasem, że coś mi nie wyjdzie..w końcu dotarłam do punktu zero i uświadomiłam sobie, że to w głowie zaczyna sie wszystko. Jeśli z góry zacznę zakładać to co negatywne to właśnie to przyciągnę... Jeśli będę wierzyła w siebie to prędzej czy później uda mi się osiągnąć wymarzone cele... wierzyć w siebie niby takie banalne a jednak wielu z nas ma z tym problem. Pozdrawiam ! Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu najważniejsze jest właśnie znalezienie balansu, który niestety bardzo łatwo jest przeoczyć. Najważniejsze jednak to zawsze szukać pozytywów i nigdy się nie poddawać!
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Bardzo interesujący post :) Daje dużo do myślenia, sama miałam kiedyś ogromny problem z wiarą w siebie, ale zmieniłam nastawienie i myślę, że wystarczy spotkać odpowiednie osoby na swojej drodze oraz uwierzyć w siebie i można być naprawdę szczęśliwym :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysta prawda, dobre otoczenie to klucz do zmiany podejścia do życia!

      Usuń
  4. This is soo motivating, something that i desperately needed to lift up myself
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! Ja też jestem zwolenniczką pozytywnego myślenia i wiary swoje możliwości.
    Pozdrawiam, życzę wszystkiego dobrego ✌️

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń